torsdag 2 juni 2011

King Of This Heart

Det har förekommit uppgifter om att jag har tappat min förkärlek för kungen efter ett av mina senaste blogginlägg. Jag vill bara med all önskvärd tydlighet säga att jag fortfarande älskar kungen, även om han gjort något dumt. Jag tror att han kanske har trampat ut på lite väl tunn is för sitt eget bästa, men det gör honom inte mindre älskvärd i mina ögon. Hade Kungen inte varit kung hade han förmodligen jobbat med något inte allt för avancerat och fortfarande (trots att alla spelar på internet nuförtiden) lämnat in stryktipset med singelrader varje lördag i en liten lokal tobaksaffär.

En hederlig enkel snubbe som råkade ärva en hel nation, kan man annat än tycka om en sådan person? Att han sen är lite "stökig" adderar bara till hans attraktiva person. Nej, även om drevet och folket får för sig att avsätta dig, Carl; så är du alltid min kung.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar