onsdag 27 januari 2010

självrannsakan

Jag gillar egentligen det här. Att skriva menlösa blogginlägg som inte rör någon i ryggen. Trots detta har jag gått runt och förkastat den menlösa bloggen om ingenting, det har kännts som att folk endast söker uppmärksamhet. Men jag skall ändra på det, jag bloggar för mig själv, för att jag tycker det är roligt helt enkelt. Låt se om någon stackare är intresserad av att läsa. Jag är förberedd på en förändring, från och med nu är detta ytterligare en i raden av bloggar som handlar om frukost, promenader och liknande meningslösheter. Men var inte rädd, den här bloggen kommer inte förvandlas till en modeblogg, så lågt skulle jag aldrig sjunka. Dessutom måste jag ha något att fortsätta kasta skit på.

Nu börjar jag om på blankt blad. Välkommen.

1 kommentar:

  1. Gött!
    Jag kommer läsa!(även om det bara handlar om frukost =) )

    /Daniel

    SvaraRadera