tisdag 24 maj 2011

Heading For A Breakdown

Sorry för etertystnaden. Men jag har massor med bröte att bry mig om för tillfället. Känns som om jag arbetar mig framåt mot avgrunden den 7:e juni då jag skall presentera mitt ytterst ofärdiga examensarbete.

Jobbat mig igenom två tredjedelar av Roger E Olsons Arminian Theology nu. Det är en ganska tilltalande syn på mycket av de frågor jag har angående frälsning och synd. Återkommer med någon slags sammanfattning när jag är färdig.

Lagt upp en liten lista på bloggar jag läser någorlunda regelbundet här till höger. Ta gärna en titt, det är mycket bra grejer! Och kom gärna med tips på fler.

2 kommentarer:

  1. http://www.downgoesbrown.com/

    En lite smårolig blogg (för den hockeyintresserade)

    SvaraRadera
  2. Tack för äran att vara med på din lista! Julia är duktig på att skriva men jag är knappast värd att kallas bättre än dig. Ska bli kul att höra dina reflexioner om Olsons bok!

    SvaraRadera