fredag 7 maj 2010

Fear of the Future

Idag skall jag på intervju. Jag har sökt ett exjobb på Sahlgrenska, det kan vara det läskigaste jag gjort på länge. Jag har trotsat min egen beslutsångest och tagit ett stort beslut på fyra dagar. Det är en väldigt skön känsla, att vara spontan är bland det bästa jag vet. Synd bara att jag är så katastrofalt dålig på att vara det.

Laddar upp för det hela med att blicka bakåt. 80-talsspellistan är nästan komplett nu. Ambitionen är att listan skall vara komplett, så om ni saknar några hits så nämn de gärna i kommentarsfältet så lägger jag till dem. Jag har medvetet uteslutit låtar jag tycker är för mycket hårdrock för att vara riktiga hits. Och nej, varken Running Up That Hill med Kate Bush eller Sledgehammer av Peter Gabriel finns på Spotify...

80-talet, vart tog du vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar