torsdag 30 september 2010

My Future Decided

Det har blivit mycket politik och främlingsfientlighet på bloggen den sista tiden. Det beror på att den senaste tiden verkligen har berört mig djupt. Läste en artikel i DN idag jag vill länka till, det kan mycket väl vara Sverige om fyra år. Ny holländsk regering förbjuder burka.

Annars är det mycket på gång nu. Om lite drygt en månad kommer jag åka till Nepal och Indien (till att börja med) med min trogne vän Victor Berglund. Flygbiljetterna är bokade, visumet är förhoppningsvis på ingång. Vi får se om det går att blogga därifrån, isåfall kanske det blir lite mer av resedagbok än den form bloggen har nu.

Ska försöka få upp frekvensen något under den tid som är kvar till resan, men bloggens princip står sig fortfarande. Den handlar inte om mitt liv, utan snarare om mina tankar. Har jag inga tankar att dela med mig av så blir det helt enkelt inga blogginlägg. Men jag skall försöka gnugga knölarna lite extra under den här månaden, det är ju trots allt roligt att skriva!

1 kommentar:

  1. Låter bra!

    Kul att ni kommer och hälsar på oss också...

    SvaraRadera