onsdag 21 april 2010

Fever, fever leave my heart alone

Varför kan man inte få vara ordentligt sjuk i 1-2 dagar, helt sängliggande och utslagen, för att sedan tillfriskna på riktigt. Istället för att vara småförkyld i flera veckor, det frågade jag mig i måndags. Det började bli riktigt störande att inte kunna träna ordentligt nu när vädret för en gångs skull bjöd upp till dans.

Tji fick jag. Feber och riktig förkylning came my way och nu är man helt isolerad i sin lägenhet med absolut ingenting att göra. Påminner mig om att det aldrig är en bra sak att vara ordentligt sjuk. Jag borde lyssnat på min husgud Tomas Andersson Wij och hans sång '...och den som vandrar':

På en pub i London träffa jag en kyrkans man.
Han sa tänk på vad du ber om och begär,
det kan hända att du får det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar